sobota, 7 listopada 2015

Moja przygoda ze ,,Wspaniałym stuleciem''

Drodzy czytelnicy!
Mam na imię Karolina. Kilka miesięcy temu skończyłam 15 lat. Mieszkam w województwie dolnośląskim. Założyłam tego bloga, aby dzielić się z Wami moimi przemyśleniami na temat ,,Wspaniałego stulecia”. Wpisy zamieszczane tutaj będą dotyczyły zarówno głównych bohaterów, jak i tych drugoplanowych. Nie zabraknie także postów poświęconych sondom, wykreślankom i, oczywiście, opiniom odnośnie danego odcinka.
O ,,Wspaniałym stuleciu” dowiedziałam się od babci. Na początku myślałam, że jest to nudna telenowela historyczna, ale szybko okazało się, że historia została zepchnięta na drugi plan, a w serialu królują intrygi oraz zażyłość między różnymi postaciami. Takim oto sposobem zaczęła się moja przygoda ze ,,Wspaniałym stuleciem”. Rozpoczęłam uważne śledzenie losów głównych bohaterów. Jeżeli ktoś z Was sądzi, że ta superprodukcja to druga ,,Moda na sukces” to jest w błędzie. Ten serial jest opowieścią o wielkiej miłości między Sulejmanem Wspaniałym-sułtanem całego świata, a Roksolaną-niewolnicą z Rusi. Ciekawie przedstawia także podboje władcy XVI-wiecznej Turcji. Nic więc dziwnego, że za jego rządów Imperium Osmańskie osiągnęło szczyt swojej potęgi. We ,,Wspaniałym stuleciu” można także dostrzec nieco zabawne życie pałacowej służby i zapoznać się z zasadami haremu.
Każdemu gorąco polecam ,,Wspaniałe stulecie”! Mam nadzieję, że Was też tak bardzo wciągnie ten serial i nie jeden raz zajrzycie na mojego bloga.
Do zobaczenia! :)
























1 komentarz: