piątek, 12 lutego 2016

20 tysięcy wyświetleń - dziękuję! ♥

Pięć dni temu minęły trzy miesiące odkąd prowadzę tego bloga. Na początku obawiałam się, że moje forum nikomu się nie spodoba. Dziś jednak mogę odetchnąć z ulgą, bowiem ten profil przekroczył już ponad 20 tys. wyświetleń. Dziękuję Wam bardzo, kochani czytelnicy!
Z tej okazji postanowiłam przygotować coś specjalnego. Na co dzień zamieszczam tu wpisy o odcinkach, postaciach. Szykuję też różne sondy i wciąż kontynuuję rozpoczęty przez siebie cykl, czyli m.in. ciekawostki o aktorach oraz ,,Wspaniałe stulecie" w krainie poezji. Tym razem jednak stworzyłam własny quiz. Znajdziecie go, wchodząc tutaj --> http://samequizy.pl/test-wiedzy-o-wspanialym-stuleciu-2/#addtrivia
Powodzenia! Mam nadzieję, że wyniki będą pozytywne! ♥

Chciałabym także skierować wyrazy wdzięczności do innych bloggerek, które już nie raz komentowały moje wpisy. Jest to dla mnie znak mówiący, że praca nie poszła na marne. :)

W gratisie dołączam gify. ;)















2 komentarze:

  1. WOW! Szacun w 3 miesiące 20 wyświetleń. Ale nie dziwie się twoje wpisy są świetne, przemyślane, dopracowane w każdym detalu. Widać, że piszesz z sercem. Oby tak dalej. :) ;)

    OdpowiedzUsuń