piątek, 18 grudnia 2015

Serial a życie prywatne #1

Cześć! Dzisiejszy odcinek nie został przeze mnie obejrzany, ponieważ nie miałam za bardzo, kiedy go oglądnąć. Oczywiście nadrobię swoje zaległości jeszcze dziś, bądź ewentualnie jutro. Teraz natomiast postanowiłam przygotować notkę na rozluźnienie po ciężkim tygodniu pracy/nauki.
Jak wynika z tytułu, post będzie dotyczył relacji bohaterów poza planem ,,Wspaniałego stulecia''. Nie jest dla nas tajemnicą, że w serialu wiele postaci spiskuje przeciwko sobie. Prywatnie jednak obsada darzy się sympatią. Przekonajmy się o tym, przeglądając ich wspólnie zdjęcia.



























Aż miło popatrzeć, jak serialowi wrogowie lubią się w rzeczywistości. Za jakiś czas znów wrzucę tu ich zdjęcia. Mam nadzieję, że niektóre fotografie udostępnione tu przeze mnie widzicie po raz pierwszy.
Do zobaczenia!

1 komentarz: