wtorek, 31 maja 2016

Sonda na temat najlepszego sezonu

Drodzy czytelnicy! Wybaczcie mi tę kilkudniową nieobecność na blogu. Niestety, u mnie od jakiegoś czasu jedna sprawa goni drugą, a ponadto mam jeszcze trochę nauki, gdyż wielkimi krokami zbliża się zakończenie roku szkolnego i chciałabym uzyskać jak najwyższą średnią.
Dzisiejszy wpis nie będzie pracochłonny. Dopiero pod koniec tygodnia lub w weekend proszę spodziewać się postu odnośnie obsady, a także notki dotyczącej ostatnich wydarzeń, które aktualnie mają miejsce w ,,Sułtance Kosem".
Ponieważ minęło już trochę czasu od zakończenia serialu o losach Sulejmana, przygotowałam sondę. Pytanie brzmi: Który sezon ,,Wspaniałego stulecia" jest Twoim ulubionym? Ankietę znajdziecie po prawej stronie. Umieściłam ją na samym początku, więc znalezienie jej nie sprawi Wam raczej kłopotu. Czas głosowania to dwa tygodnie. Serdecznie zachęcam do wzięcia udziału w nowej sondzie! ;)
W gratisie dołączam gify!














1 komentarz:

  1. Głos w sondzie już oddany. :) Bardzo trudno było mi wybrać ulubiony sezon, gdyż każdy był na swój sposób niezwykły. Ale ostatecznie wybrałam pierwszy. Jednak to on najbardziej skradł moje serce. :) Czekam na wyniki jestem bardzo ciekawa, który sezon najbardziej polubili stuleciomaniacy. :)

    OdpowiedzUsuń