wtorek, 17 stycznia 2017

PRZERWA

Dobry wieczór! Wybaczcie, że już od ponad dwóch tygodni nie dodaję nowych postów, ale ostatnio w moim życiu wiele się wydarzyło. Oprócz zwykłych obowiązków codziennych, mam małe problemy zdrowotne, ale to nic poważnego. Mimo wszystko jednak zapowiadam przerwę w zamieszczaniu postów na tym blogu. Muszę bardziej przyłożyć się do nauki, gdyż pierwszy semestr zakończyłam z średnią 4,25, a chciałabym wywalczyć świadectwo z czerwonym paskiem, co w liceum nie jest wcale takie proste. Poza tym na najwyższym szczeblu stawiam teraz swoje zdrowie, a to dodatkowo uniemożliwia mi blogową aktywność. Przerwa nie będzie jednak trwała długo - w połowie lutego rozpoczną się u mnie ferie i wówczas znajdę dużo czasu, aby znowu dzielić się z Wami moimi refleksjami odnośnie naszych dwóch niezastąpionych seriali. :) Mam nadzieję, że nadal będziecie tak sumiennie komentować nowe wpisy, wymieniając się ze mną swoimi uwagami. Na dziś to już wszystko, do zobaczenia! :*



2 komentarze:

  1. Zdrowie przede wszystkim. Dbaj o siebie i wracaj do nas z nowymi postami. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest to moja stronka dopiero zaczynam prosze o lajka bardzo was prosze i zapraszam na moją stronke

    https://m.facebook.com/Wspaniałe-Stulecie-Kosem-413230902385204/?ref=bookmarks

    OdpowiedzUsuń